Vizzavi introduceert Star Challenge
De Vizzavi Star Challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Glamago.com, Samsung, Universal Pictures en Universal Music. Doel van de Vizzavi Star Challenge is dat er zich via sms teams van acht spelers vormen. Zij beantwoorden per sms allerlei vragen over sterren en sterrendom. Goede antwoorden worden beloond met punten en extra prijzen waaronder mobiele telefoons, hometheaters, dvd's, video's en cd's. In de slotronde, die 17 mei begint, moeten de spelers zoveel mogelijk vrienden en familie mobiliseren om per sms op hun team te stemmen. Zo kunnen de spelers extra punten verdienen. Vizzavi denkt dat de Vizzavi Star Challenge voornamelijk door jongeren zal worden gespeeld (vooral meisjes van 14 tot 25 jaar) omdat deze doelgroep graag ervaringen deelt met
vrienden, veel SMS verstuurt en geïnteresseerd is in alles wat te maken heeft met sterren, soaps en glamour. Er is voor de winnaars onder meer een ontmoeting met Katja Schuurman en Johnny de Mol. Vizzavi voert voor de introductie een uitgebreide massamediale campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid