Overslaan en naar de inhoud gaan

Vizzavi introduceert Star Challenge

Vizzavi introduceert op 1 mei de Vizzavi Star Challenge, een interactief sms-spel waarmee het beste team een exclusief VIP-weekend met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Vizzavi Star Challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Glamago.com, Samsung, Universal Pictures en Universal Music. Doel van de Vizzavi Star Challenge is dat er zich via sms teams van acht spelers vormen. Zij beantwoorden per sms allerlei vragen over sterren en sterrendom. Goede antwoorden worden beloond met punten en extra prijzen waaronder mobiele telefoons, hometheaters, dvd's, video's en cd's. In de slotronde, die 17 mei begint, moeten de spelers zoveel mogelijk vrienden en familie mobiliseren om per sms op hun team te stemmen. Zo kunnen de spelers extra punten verdienen. Vizzavi denkt dat de Vizzavi Star Challenge voornamelijk door jongeren zal worden gespeeld (vooral meisjes van 14 tot 25 jaar) omdat deze doelgroep graag ervaringen deelt met

related partner content for mobile comes here

vrienden, veel SMS verstuurt en geïnteresseerd is in alles wat te maken heeft met sterren, soaps en glamour. Er is voor de winnaars onder meer een ontmoeting met Katja Schuurman en Johnny de Mol. Vizzavi voert voor de introductie een uitgebreide massamediale campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in