Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschillende tarieven Dagblad van het Noorden

Het Dagblad van het Noorden gaat per januari volgend jaar verschillende tarieven hanteren voor de losse verkoop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kranten in en rond het weekeinde worden dikker en daarmee duurder, terwijl de doordeweekse edities afslanken en ook goedkoper worden. ‘Deze prijsvariatie volgt uit een veranderend aankoopgedrag van onze lezers’, aldus bladmanager M. Kroeze. ‘We zien tijd en aandacht voor achtergronden bij het nieuws en behoefte aan speciale onderwerpen verschuiven naar het weekeinde. Die deelabonnementen stijgen sterk. Dit vertalen we in de nieuwe opbouw van de krant.’

related partner content for mobile comes here

Nieuwe bijlagen zoals 'Wonen & Co' en 'Mobiel' laat de krant juist in en rond het weekeinde verschijnen. ‘Doordeweeks concentreren we ons meer op het nieuws van de dag met een dunnere editie. Deze prijsvariatie moet de losse verkoop gaan stimuleren.’

Per 1 januari 2006 heeft het Dagblad van het Noorden drie tarieven. Op dinsdag, woensdag en donderdag betalen lezers 1 euro, op maandag en vrijdag 1,50 en op zaterdagen 2,10. De prijzen voor abonnementen veranderen niet (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in