Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkiezing Beste Dagbladadvertentie

Over een paar maanden worden dagbladlezers weer opgeroepen om mee te doen aan de verkiezing van de Beste Dagbladadvertentie van 2006 door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een publieksjury en vakjury buigen zich over alle inzendingen. De vakjury kiest welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud 2006. De jury staat onder voorzitterschap van Marjolein Moorman (directeur SWOCC) en bestaat verder uit Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie), Marianne Bruijn (hoofd media en monitoring RVD), Bas Engels (creative director TBWA), Taco Kingma (marketing manager Campina Nederland) en Ron Meijer (creatief directeur Imagine’).
Dit jaar komen naast de advertenties geplaatst in alle betaalde landelijke en regionale dagbladen, ook advertenties die in Metro of Sp!ts stonden in aanmerking voor de prijs. Dagbladgoud wordt voor de tweede keer georganiseerd. Net als vorig jaar worden door een representatief publiekspanel uit alle inzendingen tien advertenties genomineerd. Deze worden in de week van 5 februari aan het lezerspubliek voorgelegd dat mag bepalen welke advertentie in aanmerking komt voor de titel Dagbladgoud 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in