Velthuis kliniek kiest voor Canday
De privékliniek wil zijn positionering verduidelijken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na een creatieve pitch heeft Velthuis kliniek gekozen voor reclamebureau Canday. De privékliniek (volgens Canday de grootste van Nederland) wil zijn positionering verduidelijken en zijn merk dichter bij de doelgroep laten aansluiten.
Canday ontwikkelde hiervoor een cross-mediaal concept, met de bedoeling het merk meer relevantie en onderscheid te geven in de markt. Canday: 'Door de waarden van Velthuis kliniek voelbaar te maken kan de komende tijd een brede(re) doelgroep worden bereikt.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid