Gedragsverandering Reclame Code Commissie: 'Albert Heijn maakt misleidende reclame' In de folder van Albert Heijn wordt gezegd dat de flessen van Ecover afwasmiddel zijn gemaakt van grachtenplastic. Dat is misleidend…
Premium Programmatic Mediaxplain wil programmatic transparant maken en begint MXProbe Het mediabureau geeft adverteerders eigendom van en toegang tot data en volledige transparantie op kostprijs, viewabilty en bottraffic.
Interne communicatie Wil je een schop onder je #%$^&^%? Innocent helpt Innocent gaat door met helpen en lanceert My Future Me app.
Craft [VIDEO] Koffiedik Kijken 2016: was jij erbij? Made.For.Digital maakte een sfeerverslag van Koffiedik Kijken 2016.
Interne communicatie Commercieel directeur Roy Scheerder verlaat Transavia Maar bij meer beleidsmatige- en strategische keuzes blijft Scheerder betrokken tot 1 augustus 2016.
Premium Reputatie & crisis Dit zijn de 100 spraak- en smaakmakers van de marcom-industrie Adformatie100 weerspiegelt 3 trends van 2016: digitaal, oer-reclame en pro-social
Premium Contentmarketing Hoe kan het dat Plus supermarkt twee keer zo hard groeit als de rest? Plus opent niet noemenswaardig veel winkels, maar groeit toch dubbel zo hard als de markt.
Premium Interne communicatie Universiteit Maastricht daagt studenten in nieuwe campagne uit tot een 'stapje extra' De Universiteit zet met 'Go for the Extra Mile' in op zelfontplooiing en ambitie.
Data & Insights De Bruyne: 'Om verandering bij te houden moet je blijven experimenteren' De mede-oprichter van Sue Amsterdam tijdens Koffiedik Kijken 2016 over zijn voorspellingen voor het komende jaar.
Interne communicatie Wil je een schop onder je #%$^&^%? Innocent helpt Innocent gaat door met helpen en lanceert My Future Me app.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid