Overslaan en naar de inhoud gaan

Universiteit Maastricht daagt studenten in nieuwe campagne uit tot een 'stapje extra'

De Universiteit zet met 'Go for the Extra Mile' in op zelfontplooiing en ambitie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

en  tekenen voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Universiteit Maastricht hoopt met &;Go the Extra Mile’ studenten uit te dagen tot meer zelfontplooiing en ambitie. Daarmee hoopt de Universiteit ‘eigenzinnige denkers en doeners met een sterke ambitie’ aan te trekken.

De campagne bestaat uit een serie video’s, waarin de kijker door de ogen van een student meemaakt wat studeren in Maastricht betekent. Daarnaast zijn op de " target="_blank">campagnesite extra verhalen van alumni te zien, die terugkijken op hoe zij hun ‘The Extra Mile’ hebben ervaren tijdens hun studie.

‘Universiteit Maastricht heeft een sterk eigen profiel dat goed aansluit bij jongeren die van een studie meer verwachten dan kennisoverdracht in massale college zalen’, stelt , managing director Youngworks.

‘Deze productie sluit precies aan bij onze propositie: korte, snel gesneden video’s met een duidelijke boodschap voor alle digitale kanalen’ voegt , creative managing partner Made.For.Digital. ‘De korte doorlooptijd maakte dat we snel moesten schakelen, zonder daarbij in te leveren op de kwaliteit.’

De campagne is sinds 12 januari online te bekijken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: Youngworks
Productiemaatschappij: Made.For.Digital

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in