Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever weer grootste adverteerder

Voedingsmiddelenconcern Unilever heeft vorig jaar bijna een kwart miljard euro uitgegeven aan advertenties. Daarmee is het concern weer de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal gaf Unilever ruim 242 miljoen euro uit aan reclame. In 2006 was dat nog 220 miljoen euro. Telecombedrijf KPN, producent van consumentengoederen Procter & Gamble en cosmeticaconcern L'Oréal complimenteren de top-vijf.

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit de Top-100 adverteerders van vakblad Marketing Tribune op basis van gegevens van Nielsen Media Research. De bedrijven gaven het meeste geld uit aan televisiereclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in