Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweede reorganisatie Planet Media Groep

Voor de tweede keer dit jaar kondigt internetprovider Planet Media Group (PMG) een grote reorganisatie aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij het bedrijf verdwijnen in het eerste kwartaal van 2003 circa 175 van de 400 fulltime banen. De ondernemingsraad moet zich nog buigen over de voorstellen. Planet Media Group is met de merken Planet Internet en Het Net marktleider onder de internetserviceproviders. (isp's). Afgelopen zomer werden de helpdesks in Arnhem en Eindhoven gesloten, waarbij 110 formatieplaatsen verloren gingen. Nu volgt opnieuw een reorganisatie. Algemeen directeur Bert van Dam ontkent op de Planet-site dat het slecht gaat met PMG. ‘We zijn hard op weg een kerngezonde ISP te worden met een uitstekend rendement.’ Toch is volgens hem een reorganisatie om twee redenen noodzakelijk. ‘We willen een nog scherpere focus leggen op onze kernactiviteiten en de organisatie stroomlijnen. Ten tweede willen we onze commerciële slagkracht verhogen door de synergiemogelijkheden binnen ons moederbedrijf KPN maximaal uit te baten.’ Hoewel er op alle afdelingen gesneden zal worden, zal de grootste inkrimping plaatsvinden bij het Customer Contact Center (CCC) en op de redactie.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in