Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee journalisten starten PRstory.nl, gespecialiseerd in klantverhalen

Het bedrijf produceert en publiceert klantverhalen, best practices en testimonials
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PRstory is een initiatief van Marco den Engelsman (links op de foto) en Arthur Lubbers, journalisten afkomstig uit de B-to-B media. ‘Niets overtuigender dan een klant aan het woord’, zo stellen zij. ‘En wij staan voor een multimediale aanpak met PRstory, een slimme inzet van tekst, beeld en video, zowel online als in print. Met als uitgangspunt dat het lezen van elk verhaal begint op de smartphone.’

related partner content for mobile comes here

Journalistieke insteek

Een PRstory is een klantverhaal met een journalistieke insteek. Hierbij brengt een bedrijf zijn product of dienst onder de aandacht door de klant te laten vertellen hoe tevreden en succesvol hij is met het product. ‘De kracht van een prettig leesbare testimonial, met concrete voorbeelden in interviewvorm, is dat dit heel overtuigend overkomt bij andere potentiële klanten en inspirerend werkt.’

Voor voorbeelden van PRstory’s die onlangs zijn gemaakt voor onder meer Kodak, Roland DG, Screen en Xerox, klik .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in