Overslaan en naar de inhoud gaan

Tips tegen e-mailverslaving.

Door Marc Borgers van MB Marketing en EMMA-nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door Marc Borgers van en .

related partner content for mobile comes here

De afgelopen weken zijn we geconfronteerd met een aantal berichten over hoe slecht e-mail voor je gezondheid is.

E-mail zorgt ervoor dat je IQ daalt en is slechter voor je dan cannabis (artikel in ), e-mail maakt je dik (artikel in ). Er zijn mensen aan verslaafd zoals de schotse tiener, die meer dan 8.000 e-mailtjes per maand verstuurde zoals de meldde. Je voelt je goed maar je gaat je haast zorgen maken door deze berichtgeving.

Het lijkt alsof dit een probleem is wat zeer recent de kop op steekt. Maar meer dan 4 jaar geleden was e-mailverslaving ook al een gespreksonderwerp voor mensen over de hele wereld kijkend naar een artikel op Clikz. Er worden een paar in genoemd om je verslaving te lijf te gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in