Overslaan en naar de inhoud gaan

Stender als 'op zichzelf staand merk gebrouwen door Grolsch'

CARTILS heeft voor bierbrouwer Grolsch heeft zijn alcoholarme Stender een verfrissende look gegeven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle drie de varianten zijn in een nieuw jasje gestoken om de herkenbaarheid te vergroten, de vindbaarheid in het schap te verbeteren en Stender als op zichzelf staand merk te positioneren. Het gebruik van de driekleurige mozaïekvorm en de referentie naar fruit, moet zorgen dat de verpakking een opvallende en frisse uitstraling heeft. De nieuwe verpakkingen stromen vanaf deze week in bij de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden. De nieuwe verpakkingen hebben betrekking op alle Stender-varianten, waaronder regular, lemon & lime en red orange.

related partner content for mobile comes here

&;Stender betekent bewust genieten van een smaakvolle, natuurlijke dorstlesser op momenten dat je iets extra’s en anders wilt dan frisdrank. Met de nieuwe verpakking hebben we een uitstraling ontwikkeld die de persoonlijkheid van het merk reflecteert: Stender is fris, energiek, dynamisch en toegankelijk,&; zegt Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch. Het internationale branding & packaging design bureau Cartils is verantwoordelijk voor de nieuwe verpakkingen. &;De nieuwe verpakking weerspiegelt de volfruitige smaak en het lage alcoholpercentage van Stender waardoor de consument op zoek naar een alternatief voor frisdrank of bier eenvoudig een keuze maakt,&; zegt Gaston van de Laar, Group Client Business Director at CARTILS.

Stender van Grolsch noemt zich &;een volfruitig bier met slechts 0,5% alcohol en een lage calorische waarde&;. Het alcoholarme bier is gebrouwen met pure ingrediënten en gericht op de consument (18 jaar en ouder) die op zoek is naar pure en natuurlijke verfrissing. De nieuwe verpakking straalt dit ook uit. Door gebruik te maken van lichtgrijze, gele en oranje kleuren in mozaïekvorm heeft Stender een frisse, energieke en dynamische uitstraling, bedoeld om zowel mannen als vrouwen aan te spreken. Daarnaast valt Stender met deze nieuwe look ’n feel extra op binnen het huidige aanbod van alcoholarme en niet-alcoholvrije biermerken en wordt Stender als op zichzelf staand merk gepositioneerd.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in