Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks wordt een mediabedrijf & nog 3 interessante artikelen

4 internationale artikelen die de moeite waard zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Contentmarketing to the max: Starbucks gaat film- en tv-documentaires produceren over sociale kwesties die de koffieketen belangrijk vindt.

The move also marks Starbucks as something of a pioneer when it comes to big, consumer-facing retailers jumping into content marketing.

2. 

&;Muziek fungeert als een persoonlijke identificatie voor consumenten. Muziek kan voor een "halo-effect" voor het merk zorgen omdat het via die muziek een emotionelen connectie kan krijgen met consumenten.&;

3.  

Britse millennials shoppen steeds vaker op hun smartphone.

4. 

MarketingProfs zet ze op een rij. Hoe behoud je je klanten?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in