Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé Professional lanceert nieuwe branding voor NESCAFÉ Alegria

De rebranding is onderdeel van de REDvolution van NESCAFÉ, de vernieuwing van het NESCAFÉ merk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kleurencombinatie van NESCAFÉ Alegria refereert aan de klassieke bordeauxrode kleuren van de koffiebes. Deze kleuren moeten de rijke smaak en volle aroma’s benadrukken die met koffie gepaard gaan.

related partner content for mobile comes here

´De nieuwe look and feel van NESCAFÉ Alegria benadrukt de unieke positionering en eigentijdse identiteit van het merk, waarbij de behoefte binnen bedrijven en instellingen naar een professionele uitstraling richting gasten, medewerkers en bezoekers centraal staat´, aldus Rob Jansens, Commercieel Manager van Nestlé Professional Beverages. ´Door ons merk verder tot leven te brengen, hopen we een nog bredere doelgroep van klanten en consumenten aan ons te binden die gemakkelijk te bereiden koffievariaties van hoge kwaliteit willen voor een realistische prijs.´

Uit het persbericht: ´Het geheel geeft NESCAFÉ Alegria een moderne en karakteristieke merkidentiteit die verder gaat op de kern van NESCAFÉ Alegria: kwaliteit, gemak en koffievariaties in één kostenefficiënt totaalconcept. Het logo design van NESCAFÉ is verrijkt met een rood accent op de laatste letter e van NESCAFÉ, dat alle NESCAFÉ merken zowel in het ‘out-of-home’ segment als in de retail met elkaar verbindt. Dit rode accent wordt ook in alle beelden en uitingen doorvertaald.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in