Overslaan en naar de inhoud gaan

'Wat bedrijven van ons kunnen leren? Er zijn geen gekke dingen'

Solar Team Eindhoven was één van de finalisten van de Accenture Innovation Awards 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Solar Team Eindhoven bestaat uit 21 studenten van de TU Eindhoven en is in de race voor de World Solar Challenge in 2015. Het team maakte ‘s werelds eerste gezinsauto op zonne-energie en was één van de finalisten van de Accenture Innovation Awards 2014. Het Solar Team Eindhoven is één van de startups en gevestigde bedrijven die Fast Moving Targets tijdens de Accenture Innovation Awards interviewde.

related partner content for mobile comes here

Tommie Perenboom en Liselotte Kockelkoren over innovatie:

&;Een belangrijke ingrediënt om te kunnen innoveren is een hele open mind. Je moet niks gek vinden, want anders loop je het risico bij iets te blijven hangen. En daarnaast gewoon proberen: probeer en je ziet vanzelf waar het schip strandt.&;

&;Je moet geen genoegen nemen bij wat al bestaat. Altijd opnieuw bedenken: waarom is dat eigenlijk zo? Kan het niet anders? Kan het niet handiger?&;

&;Omdat wij een studententeam zijn, hebben we niet te maken met belangen die vaak in een bedrijf spelen. Wij zijn heel vrij om te doen wat wij willen en juist voor de toekomst te gaan, zonder over winst te hoeven nadenken.&;

&;Wat bedrijven van ons kunnen leren? Er zijn geen gekke dingen!&;

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in