Overslaan en naar de inhoud gaan

Sportlife laat met nieuwe campagne ‘je koudste dromen uitkomen'

Indie Amsterdam ontwikkelde de ‘Unexpected Freshness’-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag konden mensen in Amsterdam een tochtje maken met een husky slee. Dit was de kick-off van de nieuwe campagne van kauwgommerk Sportlife. Met deze campagne kunnen consumenten uiteenlopende onverwachte winterse avonturen winnen.

Met de winactie geeft Sportlife haar Unexpected Freshness strategie verder vorm. De actie, die loopt van week 40 tot en met week 45, wordt aangejaagd met een 360-graden campagne die zowel op televisie als via online en social media groot wordt gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Via de actieverpakking van Sportlife spaar je kilometers, variërend tussen de 50 en 10.000 kilometers. Met deze kilometers maak je kans om onverwachte wintersportreizen te winnen. 

Met de bijbehorende commercial wil Sportlife zijh focus op frisheid, intense ervaringen, dynamiek en het onverwachte laten zien. &;Daarnaast passen extreme sporten binnen de Sportlife-lifestyle’, aldus het merk.

Om de doelgroep van 13 tot 19 jaar ‘warm’ te maken voor deze lifestyle spelen extreme sporten een prominente rol in de commercial.

De commercial is vanaf 22 september te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Merk: Sportlife (Cloetta Holland): Maaike Maagdenberg / Bob Postma / Marjolein Dieleman-Groeneveld
Creatief concept: Indie Amsterdam
Mediabureau: Vizeum: Jessica Bakker
Online mediabureau: Vizeum: Mustafa Himdi / Social Embassy: Marc Koopmanschap / Blogmij: Nick van Lierop
Website: Indie Amsterdam/Caviar Digital
TVC Concept: DAN Content Partnerships: Christepher Romer
Productiemaatschappij: iProspect: Jeremy Proost / Lukkien: Peet Gelderblom
PR-bureau: exPRtease: Pola Zijlstra / Edzart Bentinck

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in