Overslaan en naar de inhoud gaan

QR code case MEDIA PLANET

Met de special interest bijlagen in de Telegraaf en het Financieele Dagblad laat MEDIA PLANET de kracht zien van de QR code voor print…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de special interest bijlagen in de Telegraaf en het Financieele Dagblad laat de kracht zien van de QR code voor print uitgevers.

related partner content for mobile comes here

Waarom het toepassen van QR codes maar langzaam doordringt bij print uitgevers is me ondanks de vele aanmoedigingen in die richting nog steeds onduidelijk. Content cross-en multimediaal aanbieden is misschien niet de gemakkelijkste opgave, maar voegt wel enorm veel waarde toe aan het gedrukte bronmateriaal.

De achter de QR code verstopte mobiele websites bijvoorbeeld zijn strak en in de huisstijl van de gedrukte uitgave vormgegeven. Ze voorzien de lezers van de MEDIA PLANET- bijlage van extra informatie en maakt het bovendien mogelijk de bijlage in digitale vorm te downloaden. Directe Links naar de adverteerders toe, maakt het effectieve bereik van de reclame-uitingen van die adverteerders een stuk groter en waardevoller. MEDIA PLANET heeft het begrepen. Wie volgt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in