PR kampt met eigen imago
Weinig Amerikanen weten het fijne van PR-business. Dit blijkt uit een onderzoek van de Council of PR Firms onder duizend volwassenen van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het grootste deel van het volk weet van alles over advocaten, accountants, bankiers en financiële adviseurs, maar tasten in het duister over wat PR-functionarissen nou eigenlijk doen. Het imago is niet echt positief te noemen. Alleen corporate- en accountmanagers hebben een nog smoezeliger profiel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De media helpen ook niet mee het imago te verhogen. Telkens worden minder goed uitgepakte PR-escapades beschreven. En ook lijkt het erop dat journalisten, als zij over PR schrijven, graag negatieve woorden als ‘spin doctor’ gebruiken dan voor neutrale termen te kiezen. Negatieve bewoordingen worden vijf keer zo vaak gebezigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid