Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook millennial-man bemoeit zich met interieur

Volgens nieuw brancheonderzoek van BrandDeli bemoeien steeds meer mannen - én kinderen - zich met de inrichting van het huis. En dat heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de afgelopen twee jaar verhuisde 20% van de Nederlandse bevolking tussen de 20 en 65 jaar. Onder de millennial-doelgroep (20-34 jaar) was het aandeel verhuizers zelfs 42% en 35% van deze groep is van plan om binnen de komende twee jaar te verhuizen. Daarmee is de millennial een zeer interessante doelgroep voor adverteerders. De jonge consument is druk bezig met het samenstellen van het interieur en dat gaat gepaard met veel bezoeken aan meubelwinkels. 

Een paar cijfers over de millennials:
•    55% van de 20-34-jarigen brengt minstens elke zes maanden een bezoek aan een meubelzaak (doelgroep 35-49: 42%, doelgroep 50-65: 28%);
•    29% is van plan om binnen twee jaar de badkamer te vervangen/verbouwen (doelgroep 35-49: 21%, doelgroep 50-65: 20%);
•    63% zegt binnen twee jaar nieuwe meubelen zoals een bank of tafel te gaan kopen (doelgroep 35-49: 53%, doelgroep 50-65: 39%).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in