Ook millennial-man bemoeit zich met interieur
In de afgelopen twee jaar verhuisde 20% van de Nederlandse bevolking tussen de 20 en 65 jaar. Onder de millennial-doelgroep (20-34 jaar) was het aandeel verhuizers zelfs 42% en 35% van deze groep is van plan om binnen de komende twee jaar te verhuizen. Daarmee is de millennial een zeer interessante doelgroep voor adverteerders. De jonge consument is druk bezig met het samenstellen van het interieur en dat gaat gepaard met veel bezoeken aan meubelwinkels.
Een paar cijfers over de millennials:
• 55% van de 20-34-jarigen brengt minstens elke zes maanden een bezoek aan een meubelzaak (doelgroep 35-49: 42%, doelgroep 50-65: 28%);
• 29% is van plan om binnen twee jaar de badkamer te vervangen/verbouwen (doelgroep 35-49: 21%, doelgroep 50-65: 20%);
• 63% zegt binnen twee jaar nieuwe meubelen zoals een bank of tafel te gaan kopen (doelgroep 35-49: 53%, doelgroep 50-65: 39%).
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid