Omoda prijst chique schoenen aan met stilistische commercial
Het online warenhuis wil zijn chique assortiment onder de aandacht brengen tijdens de 'winter season sale'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne werd ontwikkeld door Yune.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Omoda staat voor kwaliteit in een breed assortiment', aldus Pablo van den Berg, managing director van Yune. 'Om die twee elementen te vereenzelvigen, hebben we gekozen voor een studioshoot met een high speed camera-opname, waarin alle schoenen op een fraaie manier door het beeld vliegen. De muziek moet het "chique gevoel" ondersteunen en vooral de vrouwelijke doelgroep aanspreken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is vanaf vandaag te zien via YouTube, RTLXL, Instagram en Facebook.
Adformatie | Omoda-commercial | Yune (2015)
Credits
Bureau: Yune
Regie & creatie: Lennart de Jong
D.O.P: Floris Liesker
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid