Overslaan en naar de inhoud gaan

NOS vraagt KPN te blijven

De publieke omroep wil KPN graag behouden als adverteerder op televisie. De raad van bestuur van de NOS heeft woensdag in een brief aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het telecomconcern KPN liet vorige week weten te stoppen met adverteren

related partner content for mobile comes here

bij de publieke omroep op televisie omdat het moeilijk praten is met de verschillende omroepen. Bij de commerciële omroep hoeft KPN maar met twee partijen om de tafel. Door de actie van KPN loopt het reclamebedrijf Ster een omzet van naar schatting 5 miljoen euro mis. Overigens heeft de NOS aan KPN laten weten dat de scheiding tussen commerciële reclame en de inhoud van televisieprogramma's niet onderhandelbaar is. KPN reageert verbaasd op de brief. ‘Merkwaardig dat de media al van het bestaan weten en wij de brief nog niet hebben ontvangen. Normaal gaat dat toch andersom.’ Overigens is KPN niet van plan om het besluit terug te draaien. ‘We hebben het besluit zeer zorgvuldig genomen. Voorlopig hebben we een contract voor een jaar. Let wel; we blijven praten met de publieke omroep want we adverteren nog wel op de radio.’ (Bron: ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in