Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe vormgeving voor TMF

TMF start zaterdag 3 maart met een nieuwe zendervormgeving. Vanaf die dag zal het huidige character - de TMF Cyberbabe - niet meer te zien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joris van Heukelom, director Marketing & Interactive bij TMF: “De vormgeving

related partner content for mobile comes here

die TMF de afgelopen drie jaar gebruikte, refereerde volledig aan de jeugd.

De 17-jarige van toen is inmiddels een twintiger en het is tijd om te verfrissen. Was de vormgeving toen vooral gericht op de tiener, nu is de vormgeving gericht op zowel de tiener als de met TMF meegegroeide twintiger en zelfs de dertiger die zijn weg naar de zender weet te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in