Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe strategie Bruna

Bruna gaat miljoenen investeren in een nieuwe strategie waarbij het verder uitbouwen van de relatie met de klant en het creëren van een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De landelijke winkelketen investeert de aankomende jaren miljoenen euro's. Het grootste deel daarvan is bestemd voor technische infrastructuur, voor zowel de winkels als het kantoor. In het tweede kwartaal van 2014 moet de vernieuwde worden geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur van Bruna Peter Brouwer: 'De tijd dat een winkel het goed deed als die tussen 9 en 18 uur open was, is echt voorbij. Als merk moet je zorgen dat de klant je voortdurend op zijn netvlies heeft. Voor een inspirerende 24/7 ervaring zijn de fysieke winkels cruciaal. Daarnaast moet deze ervaring worden aangevuld met een digitale omgeving die perfect aansluit bij en ook toepasbaar is in de winkel.' Brouwer zegt dat Bruna wil 'verrassen en inspireren' en gelijktijdig meegaan met de belangrijkste ontwikkelingen op multichannel-gebied. 'Hoe je dat doet, maakt het verschil. Daar gaan wij uniek in worden.'

Hoe die strategie er verder uitziet, zegt Brouwer niet. Wel meldt hij: 'Je moet de koers niet laten bepalen door de waan van de dag. Deze tijd vraagt dat je kunt schakelen op korte en lange termijn. Dat kunnen wij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in