Nieuwe strategie Bruna


De landelijke winkelketen investeert de aankomende jaren miljoenen euro's. Het grootste deel daarvan is bestemd voor technische infrastructuur, voor zowel de winkels als het kantoor. In het tweede kwartaal van 2014 moet de vernieuwde website worden geïntroduceerd.
Algemeen directeur van Bruna Peter Brouwer: 'De tijd dat een winkel het goed deed als die tussen 9 en 18 uur open was, is echt voorbij. Als merk moet je zorgen dat de klant je voortdurend op zijn netvlies heeft. Voor een inspirerende 24/7 ervaring zijn de fysieke winkels cruciaal. Daarnaast moet deze ervaring worden aangevuld met een digitale omgeving die perfect aansluit bij en ook toepasbaar is in de winkel.' Brouwer zegt dat Bruna wil 'verrassen en inspireren' en gelijktijdig meegaan met de belangrijkste ontwikkelingen op multichannel-gebied. 'Hoe je dat doet, maakt het verschil. Daar gaan wij uniek in worden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoe die strategie er verder uitziet, zegt Brouwer niet. Wel meldt hij: 'Je moet de koers niet laten bepalen door de waan van de dag. Deze tijd vraagt dat je kunt schakelen op korte en lange termijn. Dat kunnen wij.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid