Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Grolsch-campagne en pay-off: ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder’

Grolsch is een nieuwe campagne begonnen - gemaakt door Alfred - en heeft ook een nieuwe pay-off: ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De merkcampagne van Grolsch wordt afgetrapt met een commercial met de titel ‘Chain’. Het ‘plop’ geluid van de Grolsch beugelfles zorgt ervoor dat mensen tijdens allerlei herkenbare en alledaagse situaties zin krijgen in Grolsch bier. De nieuwe Grolsch commercial is vanaf maandag 5 maart 2012 op televisie te zien.
In de nieuwe commercial zijn we getuige van de aanstekelijke werking van het ‘plop’ geluid van de Grolsch beugelfles en wordt de kijker meegenomen op een reis die eindigt in de Verenigde Staten. De commercial begint dicht bij huis met bouwvakkers die aan het einde van hun werkdag bovenop een gebouw een Grolsch beugelfles openen. Een passerende fietser hoort via de regenpijp het ‘plop’ geluid, waarna hij direct stopt bij een Grolsch café en een beugelfles bestelt.

related partner content for mobile comes here

De Making-of
Voor de opnames van de tv-commercial heeft Grolsch een reis van 22.000 km afgelegd van Kockengen tot Buenos Aires en zijn meer dan 500 Grolsch beugelflessen gebruikt. De commercial is binnen vijf dagen opgenomen en er werkten 63 crewleden, 25 acteurs en 120 figuranten aan mee.

De pay-off van de nieuwe Grolsch merkcampagne, ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder!’, vormt de basis voor de activiteiten van het biermerk in het komende jaar. Het merk is onder meer actief op Lowlands, North Sea Jazz, Zwarte Cross en Valtifest. Binnen het horecakanaal ligt een duidelijke nadruk op de smaak en kwaliteit van het Grolsch bier.

De making-of

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in