Nieuwe Grolsch-campagne en pay-off: ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder’
De merkcampagne van Grolsch wordt afgetrapt met een commercial met de titel ‘Chain’. Het ‘plop’ geluid van de Grolsch beugelfles zorgt ervoor dat mensen tijdens allerlei herkenbare en alledaagse situaties zin krijgen in Grolsch bier. De nieuwe Grolsch commercial is vanaf maandag 5 maart 2012 op televisie te zien.
In de nieuwe commercial zijn we getuige van de aanstekelijke werking van het ‘plop’ geluid van de Grolsch beugelfles en wordt de kijker meegenomen op een reis die eindigt in de Verenigde Staten. De commercial begint dicht bij huis met bouwvakkers die aan het einde van hun werkdag bovenop een gebouw een Grolsch beugelfles openen. Een passerende fietser hoort via de regenpijp het ‘plop’ geluid, waarna hij direct stopt bij een Grolsch café en een beugelfles bestelt.
De Making-of
Voor de opnames van de tv-commercial heeft Grolsch een reis van 22.000 km afgelegd van Kockengen tot Buenos Aires en zijn meer dan 500 Grolsch beugelflessen gebruikt. De commercial is binnen vijf dagen opgenomen en er werkten 63 crewleden, 25 acteurs en 120 figuranten aan mee.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe pay-off van de nieuwe Grolsch merkcampagne, ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder!’, vormt de basis voor de activiteiten van het biermerk in het komende jaar. Het merk is onder meer actief op Lowlands, North Sea Jazz, Zwarte Cross en Valtifest. Binnen het horecakanaal ligt een duidelijke nadruk op de smaak en kwaliteit van het Grolsch bier.
De making-of
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid