Nieuwe editie Pink Ribbon
Voor het tweede achtereenvolgende jaar wordt het blad Pink Ribbon uitgegeven. De
volledige opbrengst komt ten goede aan voorlichting…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Een op de negen vrouwen krijgt borstkanker. Ondanks alle aandacht over dit onderwerp, zijn er toch nog steeds vrouwen die niet weten hoe ze zichzelf moeten controleren op knobbeltjes', zei Rieja van Aart, hoofdredacteur van het
tijdschrift, gisteren bij de lancering. Met het eerste blad werd een half miljoen euro
opgehaald. Daarmee is een site gemaakt over de ziekte.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van Aart hoopt dit jaar nog meer geld in te zamelen. ‘We hebben nu al 350.000 euro opgehaald met advertenties en we hopen evenveel te krijgen met de verkoop van het blad.' Alle mensen die mee hebben gewerkt aan Pink Ribbon, deden dat op
vrijwillige basis. Het thema van Pink Ribbon is: 100 vrouwen, 100 verhalen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid