Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken paaien moederbloggers

Moeders en online sociaal netwerken. Grote Amerikaanse merken zien er ineens een gouden combinatie in. Marketingbureaus spelen daar gretig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige maand liet moeders bloggen over hun kijkje in de keuken bij de keten. Nu schakelt Del Monte Foods het Moms Insight Network van marketingbureau in.

related partner content for mobile comes here

De beschrijft het Moms Insight Network als een online sociale gemeenschap van moeders. Zoiets als ? Waar is die website dan?

Het wollige van MarketTools geeft geen link voor de site. Tegen het eind van de tekst valt te lezen dat het Moms Insight Network 'informatie van meer dan 50 miljoen blogs, forums en media sites' bij elkaar brengt en 'de belangrijkste trends' destilleert.

MarketTools googlet dus wat moeders vinden.

Het bureau gebruikt ook zijn eigen programma. Dat lijkt op wat al langer doet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in