Merken paaien moederbloggers
Vorige maand liet McDonald's moeders bloggen over hun kijkje in de keuken bij de keten. Nu schakelt Del Monte Foods het Moms Insight Network van marketingbureau MarketTools in.
De vakpers beschrijft het Moms Insight Network als een online sociale gemeenschap van moeders. Zoiets als CafeMom? Waar is die website dan?
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet wollige persbericht van MarketTools geeft geen link voor de site. Tegen het eind van de tekst valt te lezen dat het Moms Insight Network 'informatie van meer dan 50 miljoen blogs, forums en media sites' bij elkaar brengt en 'de belangrijkste trends' destilleert.
MarketTools googlet dus wat moeders vinden.
Het bureau gebruikt ook zijn eigen Zoompanel programma. Dat lijkt op wat BzzAgent al langer doet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid