VPRO gaat voor User Generated Sales


Nieuw fenomeen? Nee, maar wel via nieuw medium. Omroeporganisatie VPRO gaat haar leden uitdagen en vragen zijn of haar reden voor dit lidmaatschap op beeld te zetten. De leukste, beste, meest originele of meest aansprekende clips worden door de omroep gebruikt in een grootscheepse ledenwerfcampagne.
Wat je ook van de VPRO mag vinden, ze onderscheiden zich wederom op het interactieve marketing- (en sales)vlak.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe filmpjes moeten leiden tot het bezoeken van Mijn VPRO, waar de geïnteresseerde zich vervolgens direct als lid kan opgeven. De toppers worden ook op TV ingezet, in de wervingscampagne die loopt van eind september tot eind oktober. "Een halve minuut voor jouw TV-debuut".
Vanaf 15 juli kunnen de clips via de site worden ingezonden/ge-upload. Daarna is er door bezoekers commentaar, een cijfer en/of een stem uit te brengen. Een 'deskundige VPRO-jury' bepaalt de uiteindelijke selectie die ook op TV gaat worden gebruikt.
Voor wie nog twijfelt: de filmpjes moet verbazen, kietelen, ontroeren of natuurlijk provoceren. Aan de slag!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid