Overslaan en naar de inhoud gaan

VPRO gaat voor User Generated Sales

Nieuw fenomeen? Nee, maar wel via nieuw medium. Omroeporganisatie VPRO gaat haar leden uitdagen en vragen zijn of haar reden voor dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuw fenomeen? Nee, maar wel via nieuw medium. Omroeporganisatie gaat haar leden uitdagen en vragen zijn of haar reden voor dit lidmaatschap op beeld te zetten. De leukste, beste, meest originele of meest aansprekende clips worden door de omroep gebruikt in een grootscheepse ledenwerfcampagne.

related partner content for mobile comes here

Wat je ook van de VPRO mag vinden, ze onderscheiden zich op het interactieve marketing- (en sales)vlak.

De filmpjes moeten leiden tot het bezoeken van , waar de geïnteresseerde zich vervolgens direct als lid kan opgeven. De toppers worden ook op TV ingezet, in de wervingscampagne die loopt van eind september tot eind oktober. "Een halve minuut voor jouw TV-debuut".

Vanaf 15 juli kunnen de clips via de site worden ingezonden/ge-upload. Daarna is er door bezoekers commentaar, een cijfer en/of een stem uit te brengen. Een 'deskundige VPRO-jury' bepaalt de uiteindelijke selectie die ook op TV gaat worden gebruikt.

Voor wie nog twijfelt: de filmpjes moet verbazen, kietelen, ontroeren of natuurlijk provoceren. Aan de slag!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in