Levende posters in abri Bladenweek
Op het Leidseplein wordt sinds woensdag regelmatig een man gesignaleerd die een tijdschrift leest, terwijl hij ín de bushalte op een toilet zit. Hij maakt deel uit van de campagne. In dezelfde abri ligt iemand in bed te lezen en bladert een dame door een blad onder de droogkap van de kapper.
De campagne, waarbij de favoriete momenten om een blad te lezen letterlijk worden uitgebeeld, lokt volgens JCDecaux veel reacties uit bij het publiek. Mensen laten zich met de acteurs op de foto zetten of springen spontaan bij hen in bed. Marc van Amerongen, marketing manager van JCDecaux, kan er de humor wel van inzien: “De campagne slaat aan en er is ontzettend veel interactie tussen het publiek en de acteurs. Blijkbaar vond iemand het nodig om met een toiletpot in de tram te springen, maar dat probleem wordt nu opgelost. De acteur-zonder-toilet is nu bij één van de andere acteurs in bed gaan liggen. Er is al een nieuwe pot onderweg, vanavond zit hij weer op zijn favoriete plek”, aldus van Amerongen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Bladenweek duurt nog tot en met zaterdag 7 mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid