Overslaan en naar de inhoud gaan

Levende posters in abri Bladenweek

Hachette Filipacchi Media en JCDecaux promoten de Bladenweek 2011 met levende posters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het Leidseplein wordt sinds woensdag regelmatig een man gesignaleerd die een tijdschrift leest, terwijl hij ín de bushalte op een toilet zit. Hij maakt deel uit van de campagne. In dezelfde abri ligt iemand in bed te lezen en bladert een dame door een blad onder de droogkap van de kapper.

related partner content for mobile comes here

De campagne, waarbij de favoriete momenten om een blad te lezen letterlijk worden uitgebeeld, lokt volgens JCDecaux veel reacties uit bij het publiek. Mensen laten zich met de acteurs op de foto zetten of springen spontaan bij hen in bed. Marc van Amerongen, marketing manager van JCDecaux, kan er de humor wel van inzien: “De campagne slaat aan en er is ontzettend veel interactie tussen het publiek en de acteurs. Blijkbaar vond iemand het nodig om met een toiletpot in de tram te springen, maar dat probleem wordt nu opgelost. De acteur-zonder-toilet is nu bij één van de andere acteurs in bed gaan liggen. Er is al een nieuwe pot onderweg, vanavond zit hij weer op zijn favoriete plek”, aldus van Amerongen.

De duurt nog tot en met zaterdag 7 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in