Overslaan en naar de inhoud gaan

LaComunidad haalt blogosfeer-deskundige binnen

Het Amsterdamse digitale reclamebureau LaComunidad gaat zich storten op de blogosfeer. Voor de activiteiten op het gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Igor Beuker, oprichter van LaComunidad, is de uitbreiding een logische stap: ‘in ons streven om wederzijds waardevolle relaties tussen mensen en merken te ontwikkelen, kiezen we er nu ook voor om viral en de blogosfeer verder binnen onze propositie te integreren. Met ViralTracker zijn we in een internationale stroomversnelling terechtgekomen. Martina Zavagno kan onze digitale talenten veel leren en waardevolle interactieve strategieën ontwikkelen voor opdrachtgevers als Menzis, AnderZorg, MTV, eBay en Blend.’

related partner content for mobile comes here

Zavagno treedt per 1 september in dienst van LaComunidad. Naast interactieve projecten gaat zij zich bezighouden met internationale strategische allianties op het gebied van viral marketing en unconventional content. Vanuit Amsterdam blijft Zavagno actief schrijven voor haar weblog .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in