Jonge vrouw door crisis weer back to basic
Een avondje met vriendinnen genietend van een flesje Baileys Coffee geniet ruim de voorkeur boven een avondje sauna of een Otazu-sieraad voor zichzelf, blijkt uit onderzoek onder ruim 1200 jonge vrouwen (in de leeftijd 20-34) door Fabmedia. Het onderzoek is zowel kwalitatief als kwantitatief uitgevoerd, waarbij de vragen in multiple choice vorm zijn gesteld.
Op de vraag ‘wat betekent vriendschap voor jou’ kiest 93 pct van de ondervraagden voor ‘mijn drie beste vriendinnen’. 3 Pct geeft aan liever contact te onderhouden via msn, nog eens 3 pct geeft aan geen echte vriendschap te hebben. Opvallend is dat geen enkele van de ondervraagden het aantal Hyves-vrienden belangrijk vindt. Dit in tegenstelling tot eerder onderzoek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOp de vraag ‘wat zou je nu voor jezelf willen en kunnen kopen’ gaf 39 pct aan geen geld te hebben. 26 Pct koos voor een flesje Baileys Coffee om hiervan thuis met vriendinnen te genieten. 21 Pct van de ondervraagden gaf de voorkeur aan een avondje sauna, 9 pct voor een nieuw sieraad van Otazu en slechts 5 pct kiest voor een nieuwe outfit van Roberto Cavalli.
Van de ondevraagden geeft 30 pct aan vaker thuis te blijven en minder uit te gaan en nog eens 30 pct geeft aan dat de kredietcrisis geen invloed heeft op haar uitgaanspatroon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid