IAFF introduceert commercialcompetitie


De categorie krijgt de naam ‘Next Gen Commercial’ en is gericht op jong talent in de creatieve industrie. Creatieven die maximaal een jaar bij een reclamebureau (of nog niet) werken kunnen deelnemen aan de competitie.
Gastcurator is Patrick van Haperen (creatief bij PH/Law). ‘De competitie moet creatieven aanmoedigen hun creatieve geest te blijven volgen en zich niet te conformeren aan de soms logge reclamewereld.’ Creatieven kunnen commercials insturen die zijn gemaakt voor een opdrachtgever, maar ook afgekeurde filmpjes of commercials die nog in de pre-productiefase zitten. Deelname is gratis en de deadline is 10 september. Het IAFF vindt plaats in Amsterdam van 16 tot en met 19 oktober.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer informatie op www.iaff.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid