Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogsteder4R’sult opgericht

Het Eindhovense bureau Hoogsteder Marketing Communicatie Groep (HMCG) heeft een nieuwe business unit opgericht: Hoogsteder4R’sult.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze business unit speelt HMCG in op de toenemende behoefte in de markt naar accountability op het gebied van marketing en communicatie.

related partner content for mobile comes here

‘Accountability is een nieuwe, resultaatafhankelijke manier van samenwerken met klanten, gebaseerd op mee-ondernemen vanuit een constante focus op resultaat en rendement. Niet voor niets luidt de pay off van Hoogsteder4R’sult: Uw resultaat bepaalt onze beloning’, aldus het bureau in een toelichting.

Cliënten als Market Food Group, Lekker Leven, Lunch4Kids en Slimmerverzekerd.nl zijn de eersten die in zee gaan met Hoogsteder4R´sult.
In navolging van de oprichting van Hoogsteder4R´sult heeft HMCG haar dienstverlening aangescherpt met de business units 4Focus, 4Care, 4Food, 4Promotions en 4Webdesign. Ieder met zijn eigen specialisme. In de nieuwe structuur zal HMCG voortaan fungeren als overkoepelend groepsnaam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in