Heineken pakt uit met Bondfilmreclame


Reclame maken met reclame, dat kan met internet. Op CasinoRoyale.Heineken.com maakt de bierbrouwer optimaal promotie voor het sponsorschap van de nieuwe Bondfilm Casino Royale die op 14 november 2006 in Londen haar première beleeft.
Er bestaat een uitgave met de naam Business of Cinema.com en daarvoor is het meest vergaande sponsorschap van een Bondfilm tot nu toe natuurlijk groot nieuws voor.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken gebruikt namelijk in haar reclame speellocaties van de film en hoofdrolspeelster Eva Green in haar rol van Vesper Lynd.
Marketingchef Peter van Campen, natuurlijk bekend bij lezers van het Tijdschrift voor Marketing, geeft zijn voorspelbare quote over het belang van de World of Bond voor de jongere doelgroepen van Heineken. Bla bla bla, zoals vaak als het over de buitenkant van marketing gaat. Je moet het gewoon zien en over de creatie discussiëren. Dus ga er even voor zitten. Klasse, toch?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid