Overslaan en naar de inhoud gaan

Fortune's 100 best places to work

Fortune heeft onlangs weer een mooi lijstje samengesteld. Het ging hierbij over de 100 beste plekken om te werken in de Verenigde Staten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De relatie met marketing is ook goed te leggen op basis van internal branding en intrapreneurship. Deze theorieen gaan over de focus die bedrijven moeten aanhalen om de neuzen van de medewerkers naar dezelfde kant te laten wijzen en om binnen een bedrijf de creativiteit, werklust en dynamiek hoog te houden.

related partner content for mobile comes here

Hier het filmpje over Googleplex en de luchtige omgangsmogelijkheden van medewerkers. Na het zien van het filmpje vroeg ik mezelf af hoe ze tijd over houden om te werken.

-

Als je na het zien van het filmpje denkt "daar wil ik ook werken"...realiseer je dan dat ze elke 20 seconden een sollicitatiebrief binnen krijgen. Een standaard briefje zal niet volstaan...

de volledige lijst. Maar ik vond er verder weinig bijzonders tussen staan. Waar ik wel van stond te kijken is het aantal werknemers van Starbucks: 109.873. In vergelijking met Google is dat erg veel, namelijk 6.500 in US en ongeveer 12.000 wereldwijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in