Fleishman verliest PlayStation-account
Fleishman slaagde er niet in om de pitch voor Sony Computer Entertainment of America's (SCEA), waaronder PlayStation valt, te winnen. Volgens Molly Smith, PR-directeur van SCEA, was het tijd voor 'nieuwe ideeën en nieuwe energie'.
Het is nog onduidelijk wat de invloed van Sony's overstap zal zijn op Bragman Nyman Cafarelli (BNC); het andere PR-bureau dat voor PlayStation2 werkt. BNC en Fleishman hebben samen de lancering van PlayStation2 georganiseerd, die uitgebreide aandacht in de media kreeg. Het elektronicaconcern kon niet bevestigen of het BNC wel zou aanhouden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaGrote overwinnaar is het bureau Hill & Knowlton, dat de PR voor PlayStation2 zal doen vanuit kantoren in San Francisco en Los Angeles. De totale waarde van het account is niet bekend, maar het werd gezien als één van de grootste Fleishman-klanten. Hill & Knowlton heeft verder bedrijven als E-Trade, Compaq en Mazda als belangrijke klanten. (bron: PR Week US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid