Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleishman verliest PlayStation-account

Hill & Knowlton heeft het PR-account voor de spelcomputer PlayStation2 weggekaapt bij Fleishman-Hillard. Na zes jaar zag Sony geen toekomst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fleishman slaagde er niet in om de pitch voor Sony Computer Entertainment of America's (SCEA), waaronder PlayStation valt, te winnen. Volgens Molly Smith, PR-directeur van SCEA, was het tijd voor 'nieuwe ideeën en nieuwe energie'.

related partner content for mobile comes here

Het is nog onduidelijk wat de invloed van Sony's overstap zal zijn op Bragman Nyman Cafarelli (BNC); het andere PR-bureau dat voor PlayStation2 werkt. BNC en Fleishman hebben samen de lancering van PlayStation2 georganiseerd, die uitgebreide aandacht in de media kreeg. Het elektronicaconcern kon niet bevestigen of het BNC wel zou aanhouden.

Grote overwinnaar is het bureau Hill & Knowlton, dat de PR voor PlayStation2 zal doen vanuit kantoren in San Francisco en Los Angeles. De totale waarde van het account is niet bekend, maar het werd gezien als één van de grootste Fleishman-klanten. Hill & Knowlton heeft verder bedrijven als E-Trade, Compaq en Mazda als belangrijke klanten. (bron: PR Week US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in