Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste sprekers Marketing Technology2015 bekend

Onder andere de marketingtechnologie-bazen Wehkamp, Heineken en Philips vertellen over hun digitale transitie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste sprekers voor het congres =8835">Marketing Technology 2015 zijn bekend:

related partner content for mobile comes here

Dennis van Heezik, Head of Marketing Technology, Philips Lighting, zal vertellen over de digitale transitie van zijn organisatie.

Maurits Kaptein, Assistant Professor aan de Radboud Universiteit, geeft een overzicht van de  nieuwste personalisatie en persuasiontechnieken.

Gerhard van der Bijl, manager Marketing Technology Wehkamp, vertelt hoe Wehkamp verschillende marketingtechnologietools inzet.

Sebastiaan Berkvens, Head of e-Commerce en CRM, Heineken Nederland, vertelt in een case hoe digitale technologie en merkinnovatie bij Heineken hand in hand gaan.

Pieter Meijer, CEO Pervorm, vertelt over de ins & outs van programmatic advertising, en Heico Sandee, co-founder en managing director Smart Robotics, laat zien hoe je als marketeer robots kunt inzetten.

Wim Andrea (in het dagelijkse leven mede-oprichter Crux Digital) is dagvoorzitter.

Technologie grootste driver of change
Wereldwijd zetten zetten CEO’s technologie bovenaan de lijst met issues die de grootste invloed hebben op organisatie en strategie, zo onderzocht IBM in zijn C-suite study. Organisaties schaffen razendsnel innovatieve technologie aan om hun klanten nog beter te kunnen bedienen, via alle kanalen en alle apparaten.  De juiste informatie op het juiste moment.

Personalisatie, predictive analysis, programmatic, internet of things, robotics, big data clusters, omnichannel audience engagement, mobile technology, e-commerce tooling. Wilt u weten wat u er op dit moment mee kunt, en hoe uw organisatie er mee aan de slag kan?

=8837">Kom dan langs op 1 december,  in Inn Style Maarssen. MarketingTechnology 2015 biedt een dag vol met adviezen, tips, insights en veel praktijkcases. Gedreven professionals en ervaringsdeskundigen die hun best practices delen en succesvolle oplossingen presenteren.

=8838">Marketing Technology 2015 wordt georganiseerd door Adfo Groep en Crux Digital.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in