Duurzaam Denken
Er komen mooie tijden aan, tijden waarin nieuwe wegen gevonden zullen moeten worden om Merk en Mens weer op 'één spoor te krijgen.
Merk en Mens zullen met elkaar nieuwe definities en nieuwe oplossingen moeten ontwikkelen om duurzaam te gaan denken.
Alle waarden zullen gaan veranderen. We zullen gerichter en efficiënter om moeten gaan met Merkdenken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe Consumens zal zich nog sterker gaan manifesteren omdat het denken en voelen over Merken, deuken heeft opgelopen.
Het Merk heeft een vertrouwenscrisis over zich afgeroepen door ernstig te falen. Alleen die Merken die het koele hoofd staande houden en met oplossingen komen verzamelen supporters.
Het denken over merken zal moeten gaan over het vertrouwen winnen van de Consumensen.
Het Merk zal zich nederig moeten opstellen en meer moeten bewijzen dan verkopen. De Merken zullen de voet tussen de deur vandaan moeten halen. Merkstrategen en communicatiebureaus zullen nee moeten verkopen aan Merken die de Consumens niet serieus nemen.
De Merkenprofs en de Merken zullen in de restauratie moeten en een nieuw denken moeten ontwikkelen zonder smoezelige begrippen als, Groen, Duurzaam en Tailormade te gebruiken.
Ze zullen het niet moeten roepen maar moeten bewijzen. Dat heet duurzaam denken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid