Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzaam Denken

Dit worden de tijden van een algehele herrangschikking van het denkvermogen. De crisis grijpt niet alleen economisch om zich heen maar zal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er komen mooie tijden aan, tijden waarin nieuwe wegen gevonden zullen moeten worden om Merk en Mens weer op 'één spoor te krijgen.
Merk en Mens zullen met elkaar nieuwe definities en nieuwe oplossingen moeten ontwikkelen om duurzaam te gaan denken.

related partner content for mobile comes here

Alle waarden zullen gaan veranderen. We zullen gerichter en efficiënter om moeten gaan met Merkdenken.

De Consumens zal zich nog sterker gaan manifesteren omdat het denken en voelen over Merken, deuken heeft opgelopen.

Het Merk heeft een vertrouwenscrisis over zich afgeroepen door ernstig te falen. Alleen die Merken die het koele hoofd staande houden en met oplossingen komen verzamelen supporters.

Het denken over merken zal moeten gaan over het vertrouwen winnen van de Consumensen.
Het Merk zal zich nederig moeten opstellen en meer moeten bewijzen dan verkopen. De Merken zullen de voet tussen de deur vandaan moeten halen. Merkstrategen en communicatiebureaus zullen nee moeten verkopen aan Merken die de Consumens niet serieus nemen.

De Merkenprofs en de Merken zullen in de restauratie moeten en een nieuw denken moeten ontwikkelen zonder smoezelige begrippen als, Groen, Duurzaam en Tailormade te gebruiken.

Ze zullen het niet moeten roepen maar moeten bewijzen. Dat heet duurzaam denken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in