Overslaan en naar de inhoud gaan

'Don’t Stop Me Now' van Queen en Johnny de Mol in nieuwe UPC-commercial

De multimediale campagne, ontwikkeld door JWT Amsterdam, dient over te brengen dat je bij UPC voortaan overal live televisie kan kijken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JWT Amsterdam heeft voor de nieuwe dienst van UPC een multimediale campagne ontwikkeld: TVC, radio, online, OOH en DM. De boodschap: &;Vanaf nu kun je bij UPC voortaan . Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop. Gewoon via 3G en via 4G.&; De commercial, met Johnny de Mol in de hoofdrol, werd afgelopen vrijdag voor het eerst uitgezonden.

related partner content for mobile comes here

Brigitte Verweij, manager marketing communications bij UPC zegt over de nieuwe dienst: &;Met deze dienst ontwikkelt UPC zich razendsnel. Ooit begonnen als aanbieder die thuis TV, internet en bellen verzorgt, hebben we nu niet alleen snel internetten buiten via WifiSpots geintroduceerd, maar zijn we de eerste die het ook mogelijk maakt dat je binnen, buiten, echt overal, tv kunt kijken. En zetten hiermee nu echt de grote stap naar buiten!&;

 

Credits UPC
Bureau: JWT Amsterdam
Creatie: John Vonk & Jeena van der Heul
Creatieve Directie: Bert Kerkhof & Ivar van den Hove
Business Director: Edgar Molenaars
Strategie: Jan Bouts
Concept Producers: Lisa Mérelle & Martijn Pots
Screen Producers: Lotte de Rooij & Stephanie Ruitenbeek
Print Producers: Michael Leguijt & Chariva Geurts

Productiemaatschappij: Bäst
Regisseur: Diederik Spaargaren
DOP: Gabor Deak
Editor: Martin Heijgelaar
Geluid: The Ambassadors
Online / VFX: The Ambassadors
Productie Online: TamTam
Media Bureau: Carat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in