Overslaan en naar de inhoud gaan

DMSA komt met CRM expertgroep

Bij veel DMSA leden uit de sectoren automotive, financiële dienstverlening, verzekeringen en uitgeverijen blijkt grote belangstelling…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De doelstelling is een bijdrage te leveren aan de professionalisering van het vakgebied CRM. De expertgroep heeft als taak het vakgebied CRM in kaart te brengen, actuele onderwerpen te definiëren en een reactie te geven op relevante ontwikkelingen. De groep wordt samengesteld uit de verschillende categorieën van CRM gebruikers en leveranciers. De oprichting van de CRM expertgroep vervangt de eerdere plannen voor de oprichting van de Businessgroep CRM. Het besluit van de DMSA om de invulling van de Businessgroep CRM te herzien, is een vervolg op de heroriëntatie van de DMSA. Bij veel leden blijkt grote belangstelling te bestaan voor het onderwerp CRM. Onderzoek toont aan dat 80 procent van geïnitieerde CRM trajecten mislukt, ondanks het feit dat hierbij professionele begeleiding werd ingehuurd. Het eerst initiatief van de CRM expertgroep is de organisatie van CRM-dialoogsessies. Een platform waar gebruikers en aanbieders elkaar ontmoeten. De eerste CRM dialoogsessie staat in het teken van CRM en datamining en vindt op donderdag 25 juli plaats.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in