DMSA komt met CRM expertgroep


De doelstelling is een bijdrage te leveren aan de professionalisering van het vakgebied CRM. De expertgroep heeft als taak het vakgebied CRM in kaart te brengen, actuele onderwerpen te definiëren en een reactie te geven op relevante ontwikkelingen. De groep wordt samengesteld uit de verschillende categorieën van CRM gebruikers en leveranciers. De oprichting van de CRM expertgroep vervangt de eerdere plannen voor de oprichting van de Businessgroep CRM. Het besluit van de DMSA om de invulling van de Businessgroep CRM te herzien, is een vervolg op de heroriëntatie van de DMSA. Bij veel leden blijkt grote belangstelling te bestaan voor het onderwerp CRM. Onderzoek toont aan dat 80 procent van geïnitieerde CRM trajecten mislukt, ondanks het feit dat hierbij professionele begeleiding werd ingehuurd. Het eerst initiatief van de CRM expertgroep is de organisatie van CRM-dialoogsessies. Een platform waar gebruikers en aanbieders elkaar ontmoeten. De eerste CRM dialoogsessie staat in het teken van CRM en datamining en vindt op donderdag 25 juli plaats.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid