Overslaan en naar de inhoud gaan

De Visser naar Readershouse Brand Media

Peter de Visser is als business development director in dienst getreden bij sponsored media-uitgeverij Readershouse Brand Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat zich voornamelijk richten op contacten met potentiële klanten, het initiëren en monitoren van marktkansen, en het profileren van de uitgeverij in de media. De Visser (41) was eerder werkzaam bij Time Magazine, MindShare, OMD en TBWA/H.

related partner content for mobile comes here

‘We zijn zeer verheugd met zijn komst’, zegt uitgever/directeur Kees Beudeker van Readershouse Brand Media. ‘We komen hiermee tegemoet aan de sterk groeiende vraag, zowel nationaal als internationaal, aan de producten van Readershouse Brand Media. Onze ambitie is om op korte termijn uit te groeien tot toonaangevend aanbieder van sponsored media in Europa.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in