Overslaan en naar de inhoud gaan

De Reputatiemanagement Award 2013

De vakprijs biedt een podium voor organisaties die inspirerend, gedegen en aantoonbaar succesvol aan hun reputatie hebben gewerkt. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Karel Slootman, Motivaction: 'Het corporate communicatievak zit in een transitiefase tussen imagebuilding en stakeholderreputatie-management. Sommige communicatieprofessionals zien reputatie nog steeds als de beeldvorming bij het brede publiek en reputatiemanagement als ‘window dressing’ en ‘greenwashing’. Maar het vakgebied raakt er steeds meer van doordrongen dat reputatie de waardering is van alle stakeholdergroepen en dat reputatiemanagement succesvoller is naarmate het de verwachtingen van de stakeholders beter inlost. Om deze ontwikkeling te stimuleren, is een vakprijs in het leven geroepen waarmee organisaties in het zonnetje worden gezet die hun stakeholderreputatie aantoonbaar hebben verbeterd.'

related partner content for mobile comes here

Elke professional die (direct of indirect) werkzaam is op het gebied van reputatiemanagement kan tot woensdag 21 augustus een organisatie nomineren via. Een j met opinion leaders uit de vakgebieden corporate communicatie, pers, onderzoekspraktijk en wetenschap stelt vervolgens een shortlist samen. Uiteindelijk bepalen alle geïnteresseerde reputatieprofessionals in september via een online stemronde welke organisatie de Reputatiemanagement Award 2013 wint.

Initiatiefnemers van de prijs zijn: onderzoeksbureau Motivaction, StakeholdersLab en DCR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in