Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwjaars-wenscampagne van SNS Bank

De laatste weken van dit jaar kan iedereen met een wens meedingen naar ‘De Beste Wens voor 2011’. De nieuwjaarscampagne komt van SNS…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe werkt het? Klanten en niet-klanten van SNS Bank kunnen tot en met 19 december hun wens indienen via .

related partner content for mobile comes here

Op 20 december worden de vijf mooiste, originele of meest ontroerende wensen bekendgemaakt.

Vanaf 27 december kan iedereen zijn favoriete wens kiezen, die onder andere via billboards en in radiocommercials onder de aandacht worden gebracht. Ook zijn op Radio 538 interviews met de mensen achter de genomineerde wensen te horen.
De genomineerden zelf kunnen ook campagne voeren om zoveel mogelijk stemmen te genereren.

Op 5 januari wordt de winnaar bekend gemaakt.

De nieuwjaarscampagne is -net als de corporate campagne van SNS- ontwikkeld door KesselsKramer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in