Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue en Gardafriends 'meest boeiend' op Facebook

Coolblue en Gardafriends zijn winnaar van de TNS Fanpage Award. Zij weten de Facebook fans het meest te boeien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Basis voor de awards is een groot Facebookonderzoek dat TNS NIPO hield onder de fans van in totaal 146 fanpagina’s, om zo de mate van engagement te meten. Coolblue won de prijs in de categorie Variety (pagina’s van grote merken met een brede marketingmix waarbij Facebook één van de kanalen is), Gardafriends werd bekroond in de categorie Focus (waarbij Facebook de kern vormt van de marketing en de focus één specifiek thema ia).

related partner content for mobile comes here

Bram van Schaik, Client Service Director TNS Nipo: ‘Coolblue onderscheidt zich vooral doordat ze binnen een breed marketingpakket Facebook dusdanig in weet te zetten dat ze echt aansluiting vindt bij de fans. Coolblue scoort vooral hoog op de pijlers webcare, content en concurrentievoordeel. Content zegt iets over de hoge kwaliteit van de berichten van Coolblue. Binnen een brede marketingstrategie worden fans op Facebook getrakteerd op leuke en interessante content en goede service. Fans hebben het idee dat met welke vraag of suggestie ze ook komen, er serieus naar gekeken wordt. Dit is bevorderlijk voor de interactie, maar zorgt er ook voor dat fans deze pagina hoger waarderen dan andere pagina’s.’

Genomineerden in de categorie Variety waren verder: Nestlé Babyvoeding, Specsavers, Ubisoft Nederland en Volvo Cars Nederland. In de categorie Focus waren de genomineerden: CliniClowns, Make-A-Wish Nederland, NewYork.nl en Orchids Info.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in