Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola lanceert thermometerblikjes en -flesjes voor een extra koele zomer

Het frisdrankmerk koppelt daar een zomeractie aan vast: 'Koel je Coke'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola lanceert blikjes en PET-flessen die verkleuren zodra ze goed gekoeld zijn. Zo kunnen consumenten zelf checken of de frisdrank &;de perfecte verfrissende temperatuur&; heeft. In de verpakking is thermisch inkt verwerkt, dat blauw en roze kleurt bij lage koelkasttemperaturen.

related partner content for mobile comes here

Lees

een uitgebreid interview met brandmanager Margreet van Staalduijnen over het zomergevoel van Coca-Cola. (Premium content.)

een uitgebreid interview met brandmanager Margreet van Staalduijnen over het zomergevoel van Coca-Cola. (Premium content.)

 

&;En dat is niet het enige&;, zegt Coca-Cola, &;want als je in je strandstoel of op je luchtbed geniet van een ijskoude Coca-Cola, maak je ook nog eens kans op een heerlijke zomerse prijs. Zet je gekoelde blikje of flesje op de foto en maak kans op een weekend weg in het Coca-Cola Beach House op het strand bij Katwijk aan Zee.&; Het Coca-Cola Beach House werd donderdag feestelijk onthuld.

106 miljoen
Deze zomer verspreidt Coca-Cola 106 miljoen van de thermoverpakkingen in Nederland. De actie waarmee je een weekend in het Coca-Cola Beach House kan winnen, loopt nog tot en met eind augustus. Coca-Cola zegt de zomercampagne breed te zullen uitdragen via commercials op radio en tv, buitenreclame en online (zie commercial en credits onderaan dit bericht). De 538Groep is mediapartner van deze zomerse activatie. Radio 538 verzorgt onder meer een live-uitzending vanuit het Coca-Cola Beach House. En SLAM! gaat samen met Coca-Cola en de luisteraars op zoek naar de 50 chillste platen voor de zomer.

Coca-Cola over de actie:
Beleef een zomers weekend in het Coca-Cola Beach House Vanuit een hottub genieten van de zonsondergang, ontbijten op het strand, leren surfen en samen met vrienden een te gekke tijd beleven: een weekend weg in het Coca-Cola Beach House is de ultieme zomerse prijs. Om kans te maken op dit geheel verzorgde weekend weg, hoef je alleen maar een foto van je gekoelde blikje of PET-fles Coca-Cola maken. Winnaars verblijven drie heerlijke dagen en nachten in het strandhuis bij Katwijk aan Zee, waar je niets te kort komt.

Beleef een zomers weekend in het Coca-Cola Beach House Vanuit een hottub genieten van de zonsondergang, ontbijten op het strand, leren surfen en samen met vrienden een te gekke tijd beleven: een weekend weg in het Coca-Cola Beach House is de ultieme zomerse prijs. Om kans te maken op dit geheel verzorgde weekend weg, hoef je alleen maar een foto van je gekoelde blikje of PET-fles Coca-Cola maken. Winnaars verblijven drie heerlijke dagen en nachten in het strandhuis bij Katwijk aan Zee, waar je niets te kort komt.

 

3°C
Margreet van Staalduijnen, brand manager bij Coca-Cola Nederland, zegt in een toelichting op de lancering: &;Je hoeft je deze zomer geen zorgen te maken of je Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero en Coca-Cola life goed gekoeld zijn. Dankzij de "coole" blikjes en PET-flessen kan je direct zien of je favoriete drank de juiste temperatuur heeft. Onze frisdranken zijn, zoals de naam het al zegt, verfrissend op zomerse dagen en smaken het allerlekkerst bij de juiste, ijskoude temperatuur. Wist je dat 3°C de optimale temperatuur is om te genieten van Coca-Cola?.&;

Credits &;Koel je Coke&;
NOISE - Concept & Creatie, Productie Beach House Activatie
UM - Media
Chase - Experiential Marketing
Social Embassy - Social Marketing
NewsLab - PR
Wenneker - Productie Beach House film

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in