Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A kiest KesselsKramer voor merkcommunicatie Europa

Het eerste werk van KesselsKramer voor C&A zal komend najaar te zien zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

C&A heeft KesselsKramers na een pitch aangesteld als strategisch - en creatief communicatieadviesbureau. Het bureau gaat de merkcommunicatie voor C&A doen op Europees niveau. Komend najaar wordt het eerste werk verwacht. Het betreft werk voor TV, digital, print and outdoor.

related partner content for mobile comes here

De switch komt sneller dan te doen gebruikelijk. Vorig jaar februari kondigde C&A aan om met Tribal & DDB Amsterdam. De bureaucombinatie won toen de pitch die was uitgeschreven onder bureaus uit het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Duitsland.

Peter Hayden, head of integrated marketing communications bij C&A, zegt opgetogen te zijn om KesselsKramers te verwelkomen in de familie van bureaupartners.

Matthijs de Jongh, planner en partner bij KesselsKramer, zegt het een eer te vinden om de leiderschapspositie van C&A te mogen uitbouwen met baanbrekende ideeën.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in