WPP Group bijna rond met Cordiant
Cordiant bevestigde afgelopen nacht dat ‘een groot deel van de geldschieters’ in vergevorderde gesprekken zijn. In een gezamenlijk statement werd vermeld dat er op korte termijn verdere mededelingen komen.
Ook het Franse Publicis wil Cordiant. Samen met het Amerikaanse Cerberus probeerde Publicis Cordiant in surseance te krijgen en vervolgens de activiteiten over te nemen. Het aanvankelijke bod van WPP werd geblokkeerd. Zelfs begin van de week leek het er nog op dat Publicis de strijd ging winnen. Nu wordt het alsnog WPP. Het leek er gisteren nog op dat fondsmanager Active Value samen met het concern van Sir Martin Sorrell een bod zou doen. Dat blijkt nu niet zo te zijn, meldt Brandrepublic.
de activiteiten overnemen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaInmiddels werd ook bekend dat klant Seat erover denkt te vertrekken bij Bates (onderdeel van Cordiant). Als WPP de overnamepartij wordt, ontstaan er teveel conflicterende klanten, zeggen de marketingbazen. WPP-dochters O&M en Red Cell hebben klanten onder hun hoede als Ford en Fiat. Volgens de Seat-marketeers hangt de beslissing af van wat er gaat gebeuren met Bates.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid