Overslaan en naar de inhoud gaan

Wim van der Weegen (Onderzoeksraad) gekozen tot Communicatieman van het Jaar 2017

Prijs voor het Talent van het Jaar gaat naar Laura Peels
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wim van der Weegen is verkozen tot Communicatieman van het Jaar 2017. Van der Weegen - de man achter de beeldende presentatie van het onderzoeksrapport rond de MH17 - kreeg zowel de stem van het publiek als van de jury.

related partner content for mobile comes here

'Integer en sensitief'

Juryvoorzitter Noud Bex prees in zijn bekendmaking de integere en 'sensitieve' communicatie van Van Weegen bij de presentatie van het onderzoeksrapport.

Bex: 'Hij opereert in een complex krachtenveld waarin veel emoties speelden en heeft voor elkaar gekregen dat beeld in de methodiek van de Raad een bepalende rol is gaan spelen.' Lees hier ook ons achtergrondverhaal De voortreffelijke communicatie van het onderzoek naar ramp MH17 over het werk van Van der Weegen 

Voor de verkiezing van de communicatieman- vrouw van het Jaar waren naast Van Weegen Corine van Impelen (Naturalis) en Karel Kregel (woningbouwvereniging Domesta) genomineerd.

 

Klimaattopper

De prijs voor het talent van het Jaar ging naar Laura Peels, voor haar bijdrage aan het communicatiebeleid van de Nationale Klimaattop van het Ministerie van I&M. Zij liet Florence Meesters, ABN Amro, en Kelly Verdonk, ORTEC for Communications, achter zich.

 

De verkiezing werd georganisaeerd door Logeion en had donderdagmiddag plaats tijdens het congres C-Day 2017 in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein.

Foto: De bekendmaking, rechts Wim van der Weegen met de bloemen. Foto via Twitter Marouschka Booy

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in