Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick bureau van het jaar 2015 volgens Holmes Report

Voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot Global Agency of the Year
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weber Shandwick is voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot Global Agency of the Year 2015 door The Holmes Report.

related partner content for mobile comes here

Bij de uitreiking van deze award vermeldde  Holmes Report dat‘het is moeilijk om zwakke punten te vinden. De consumentenmarketing, bedrijfsreputatie, Public Affairs en gezondheidszorg zijn allemaal van bijzonder hoog niveau, en de diverse disciplines en locaties werken optimaal samen’.

De genomineerden worden door de redactie van The Holmes Reportgeselecteerd op basis van uitgebreid onderzoek naar de prestaties van meer dan 400 internationale organisaties.

Overzicht winnaars van alle categorieën:

Global PR Agency of the Year —  Weber Shandwick

Technology — Text 100

Consumer PR - M Booth

Corporate PR - Sloane & Company

Creative - Trigger

Digital - Edelman

Financial - Adfactors

Healthcare - GCI Health

Public Affairs - Hanover Communications

New - SPAG Asia

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in