Wat werkt wel en niet in Online Marketing
Tijdens een eindejaarsonderzoek hebben het Amerikaanse ad:tech en MarketingSherpa online marketeers gevraagd welke marketingtools voor hen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens een eindejaarsonderzoek hebben het Amerikaanse ad:tech en MarketingSherpa online marketeers gevraagd welke marketingtools voor hen het beste hebben gewerkt in 2006. Tevens werd gevraagd naar hun plannen voor 2007.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De uitslag is wel lichtelijk gekleurd omdat lezers van o.a. ad:tech duidelijk voorop lopen in de industrie. Goed nieuws voor de zoekmachinemarketingburo's want met name Search Engine Optimization (SEO) maakte een behoorlijke sprong in 2006.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
#h#
Bron: (emarketeer.com)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid