Overslaan en naar de inhoud gaan

Walibi stopt met 'hard gaan' en begint met 'dare to get real'

Walibi en Youngworks een nieuwe merkbelofte en campagne
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Pretpark Walibi Holland en bureau Youngworks komen met een nieuwe merkbelofte en campagne ‘Dare to get Real’. Dit thema is een vervolg op 'Hard Gaan', waar Youngworks trouwens vorig jaar nog  van maakte.

related partner content for mobile comes here

Volgens het pretpark was het vorige thema succesvol, want het aantal gasten, fans en volgers op social media groeide. Om te blijven groeien, vonden Walibi en Youngworks dat het tijd was voor een nieuwe merkbelofte. Arco Bregman van Youngworks: 'De campagne is gebaseerd op het inzicht dat jongeren genoeg hebben van een ‘fake’ life (red: nepleven). Ze zijn op zoek naar zichzelf en willen het leven zo authentiek mogelijk ervaren. Geluk vind je pas als je buiten je comfort zone stapt. Dat kan in Walibi.'

Mascha van Till, directeur Walibi Holland: 'Deze campagne laat helder laat zien wat Walibi is: thrilling, een test voor jezelf, waarna je tegen jezelf kan zeggen: wow dat heb ik toch maar even gedaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in