Overslaan en naar de inhoud gaan

WaardeMerk

Het jaar 2010 gaat steeds meer het jaar van de Consumens omarming worden. Merken zullen dit jaar de kwaliteit van het contact centraal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkmarketiers krijgen last van het inefficiënt Merkmarketing plegen.
Er zullen betere keuzes moeten worden gemaakt op basis van kennis, inzicht, creativiteit en visie. Leer je Consumens kennen zal een wetenschap worden.

related partner content for mobile comes here

Veel communicatie die ik onder ogen krijg gaan vaak gebukt onder onwetendheid over wie de MerkConsumens is en wat hij nodig heeft, of niet. Ook bij het nieuwe mediafenomeen Social Media wordt maar wat gedaan zonder duidelijke uitgangspunten en doelen. Een post is een post en een bewijs dat er aan Social Media wordt gedaan. Met alle techniek die ons vandaag ter beschikking staat weten marketingprofs nog steeds geen koppeling te maken tussen die techniek, Merkinhoud, creativiteit en Consumens.

Waar zit die Consumens en wat kan ik als Merk voor hem betekenen? Dat is de vraag die regelmatig terzijde wordt geschoven. De discussies en de post over Social Media gaan bijna volledig over de technische mogelijkheden en niet over de betekenis van het medium voor Mens en Merk. Natuurlijk verschijnen er wel wat posts over hoe je moet communiceren ( ) naar deze media maar echte strategische discussies ontbreken nog te vaak. Als het creatief interactief en oplossend vermogen heeft dan doen Consumensen best mee.

De kwalitatieve verbintenis tussen Consumens en Merk zal dit jaar dus verdieping en creatieve invalshoeken moeten krijgen. In de Social Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in