Overslaan en naar de inhoud gaan

Vliegmaatschappij Quantas biedt Stories for every journey

Quantas komt met tien verhalen die net zo lang zijn als de vlucht waar de passagiers zich op bevinden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Australische vliegmaatschappij Qantas wil zijn frequent flyer klanten een op maat gemaakte ervaring bieden met de campagne 'Stories for every journey'. In het campagnefilmpje stelt Qantas dat alleen in het vliegtuig mensen het nog leuk vinden om een fysiek boek te lezen. Tablets en e-readers worden dan even vergeten. Om zich te onderscheiden van concurrenten en meer te doen dan alleen stoelen verkopen, gaat het bedrijf op maat gemaakte verhalen aanbieden tijdens de vlucht.

related partner content for mobile comes here

In het vliegtuig worden korte verhalen aangeboden tijdens korte vluchten en lange verhalen tijdens lange vluchten. De door Australische schrijvers geschreven verhalen moeten volgens de maatschappij een ervaring op maat bieden. De boeken, geschreven door Australische schrijvers, hebben verschillende thema’s zoals drama, geschiedenis, avontuur en spanning.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in